שמנים ארומטיים: היתרונות

שמנים אתריים הם נוזלים מרוכזים המכילים תרכובות כימיות נדיפות המופקות מצמחים. חומרים אלה ידועים גם כשמנים שמימיים או נדיפים. הם נוזלים הידרופוביים מרוכזים מאוד המשמשים לבשמים וקוסמטיקה. הפופולריות שלהם הובילה לשימושם במגוון מוצרים. כימיקלים נדיפים אלה מועילים מאוד לבריאות שלך. אבל איך אתה יכול להשתמש בהם? הנה מבט על כמה היתרונות של שמנים אתריים .

את ההיסטוריה של השמנים הארומטיים ניתן לאתר בסין העתיקה, שם כמה נבחרים העריכו אותם מאוד. הם האמינו שהם יכולים להתאחד עם האלים על ידי שפשוף השמנים על גופם. כמרים היו אחד מהאנשים האלה. היו שטענו שיש להם כוחות מיסטיים. הם גם האמינו כי ארומתרפיה היה אמצעי ליצור איחוד עם האלים. יש הסבורים ששמנים ארומתרפיים יכולים לעזור לאנשים לחוות קשר רוחני.

המצרים גם השתמשו בשמנים ארומטיים וזיקקו אותם לקטורת. הם יצרו אבקות מחלקי הצמח והיו ידועים בכישורי הקוסמטיקה שלהם. הם גם השתמשו בתרכובות הארומטיות של צמחים כשיטת משיכה. עץ התפוז המר, למשל, מייצר שמן נרולי מפריחת תפוזים. עץ הציפורן מייצר שמן כתום מריר, שיכול לשמש כנר ותמיסה.

שמנים אתריים משמשים בארומתרפיה. המצרים השתמשו בשמנים אתריים בטקסים קדושים כבר בימי קדם. היו שמני ניחוח ספציפיים המוקדשים לכל אל. שמנים אתריים אלה היו יכולים לשמש רק כוהנים או רשויות. למצרים היו גם ניחוחות של אהבה, מלחמה ומדיטציה. הם גם משחו פסלים של אלים עם סוגים שונים של שמן ריחני. היתרונות של שימוש בשמנים אתריים הם רבים ומגוונים, וזה חשוב לבחור את תערובת ארומתרפיה נכונה לצרכים שלך.

שמנים אתריים הם דרך נהדרת להשתמש בארומתרפיה. הם תמציות מדוללות מבשמים צמחיים בודדים שמשתמשים בהם בארומתרפיה. ניתן להשתמש בהם בבשמים או כשמנים לניחוח. לעתים קרובות הם משולבים, כמו בשמים. ניתן להפיק אותם משמנים אתריים או מתרכובות ארומה סינתטית. אתה יכול לבחור איזה שמן עובד הכי טוב לצרכים שלך. יש שמנים חזקים יותר מאחרים. אתה יכול לבחור באיזה שמן אתה רוצה להשתמש ומתי.

שמנים אתריים יכולים להיות דרך נהדרת לגרום לבית שלך להריח טוב. אתה צריך לבחור את התערובת הנכונה שתתאים לצרכים שלך, אבל הם לא צריכים לשמש להחלפת התרופות שלך. המחיר של נפט אתרי נקבע על ידי כמה הוא תנודתי. ככל שיהיו שמנים אתריים באיכות טובה יותר, כך הם יהיו יקרים יותר. חלק מהשמנים הפכפכים ואילו אחרים יציבים יותר. אם אתה מודאג לגבי הבטיחות של ארומתרפיה, בחר שמן אורגני. זה עשוי לעזור לך עם חלק מהמחלות שלך.

ניתן להשתמש בשמנים אתריים באופן מקומי או פנימי. רוב השמנים בטוחים לשימוש פנימי, אם כי חלקם נחשבים הפכפכים מדי לשימוש בעצמם. ערבוב ניחוחות שונים ביחד יכול ליצור תערובת שמתאימה לך. שמנים אתריים קלים יותר ממים, אך חשוב לזכור זאת. הם יכולים להיות חזקים יותר משמנים אתריים אחרים במקרים מסוימים. יש להם גם ריח חזק יותר משמנים מבוססי שמן.

שמנים אתריים מופקים מעלים, גבעולים או מחלקים אחרים של צמחים. הם משמשים בעיקר לשיפור הבריאות והיופי. הם יכולים לשמש בניחוחות וכתוסף לתזונה שלך. הם יכולים להיות מאוד יקרים, אבל זה שווה את זה בטווח הארוך. והם דרך נהדרת להרגיש טוב יותר. תתחיל להשתמש בהם היום! הם יגרמו לך להרגיש נהדר. רק תזכור תמיד להשתמש שמן נשא ולוודא שהוא מדולל עם שמן נשא.

לשמנים אתריים יש יתרונות רבים מעבר ליתרונות הקוסמטיים שלהם. הם גם יכולים לעזור עם הרווחה הנפשית והרגשית שלך. כמה שמנים אתריים יכולים לעזור לך להיפטר מלחץ ודיכאון. לשמנים אחרים יש השפעה מחלימה על האמיגדלה. שמנים אלה הם נוגדי חמצון חזקים שיכולים לשפר את מצב הרוח ולהוריד את הסיכון שלך לפתח מחלות. אם אתה רוצה להגביר את חוש הריח שלך, נסה להשתמש בשמנים האלה באופן קבוע. אתה בוודאי להודות לעצמך מאוחר יותר! היתרונות האלה יגרמו לך להרגיש נהדר!

פרטים נוספים: שמנים ארומטיים – קסם צמחים