המקום הטוב ביותר לקנות אלווה ורה ג 'ל לפנים

אלוורה ג 'ל לפנים הוא אחד הטיפולים היעילים ביותר שאפשר לקבל. לג "ל יש מרכיבים יעילים רבים המשפרים את מרקם העור ואת מראהו החיצוני. אנשים עם עור רגיש לא צריכים להשתמש בו. זה יכול לגרום לגירוי בעור, ולכן זה לא מומלץ עבורם. אתה צריך להשתמש באלוורה ג 'ל על הפנים רק אם רופא עור יעץ לך. ניתן כמו כן להשתמש באלוורה לשתייה וניקוי פנימי של הגוף

ראשית, אתה צריך לנסות להשתמש בו על פי ההוראות שניתנו על ידי הרופא. במקרה הצורך, ייתכן גם שתצטרך להישמע להוראות התווית. תוכל גם להימנע מתגובות אלרגיות אם תישמע להוראות אלה. אז, אתה צריך לעשות כמה תרגילי הבהרת עור. אתה צריך להיות מאוד זהיר לגבי שימוש בג 'ל בדרך הנכונה.

למשל, אתה צריך להשתמש באלוורה ג 'ל לפנים בבוקר. זה צריך להיות מיושם על כל הפנים שלך ואתה יכול לשטוף אותו בעשר דקות. זה קריטי כי הבהרת העור לוקחת זמן. כדי להבטיח שפניך יוארו באופן שווה, אל לך לרחוץ אותן לפני שאתה מיישם אותן. אחרי שהשתמשת במוצר במשך שלוש עד חמש שניות, אתה צריך לשטוף את הפנים שלך. בנוסף לכך, הימנע מאור שמש ישיר.

אתה צריך גם לשקול מרכיבים אחרים לפני שאתה מתחיל להשתמש בג 'ל. לדוגמה, מומלץ להשתמש בשמנים צמחיים במקום בשמן חמניות. שמן חמניות מכיל יותר מדי ויטמין E. זה גורם לעור להיות שמנוני. הנקבוביות יהיו גם סתומות על ידי תאי עור מתים. אם יש לך עור רגיש או אקנה, עליך לבחור ג 'ל אלוורה לפנים המכיל קרמי לחות טבעיים כמו שמן אבוקדו או שמן מקדמיה.

אלווה ורה משולבת לרוב עם רכיבים טבעיים אחרים. כדי לשפר את מחזור הדם, ניתן לשלב אותו עם חומצות אמינו או חלבונים. ניתן גם לנקות את גופך מרעלים על ידי שיפור מחזור הדם. אלווה ורה ג 'ל מעולה עבור אנשים הסובלים מנקודות כהות כפי שהיא יכולה לשפר את גוון העור שלך.

עליך לזכור שלא לכל סוגי האלוורה יש אותם יתרונות. חשוב לרכוש רק ג 'לים באיכות גבוהה. כפי שאמרנו, אתה צריך להשתמש רק בג 'ל על הפנים שלך. אתה צריך גם להימנע משפשף אותו על העור שלך. עליך גם ליישם את הג "ל בבוקר כדי למנוע קמטים וקווים דקים. בנוסף, אין להשתמש בג "לים אם יש כתם כהה על עורך. במקום זאת, אתה צריך להשתמש קרם להלבנת עור בהיר.

אלוורה וג 'ל לפנים שימושיים מאוד גם עבור אנשים הסובלים מבעיות עור נפוצות. לאנשים עם עור יבש אסור לשים ג 'ל על הפנים. זאת משום שתכולת הלחות בצמח האלוורה נמוכה מדי. לכן, הדבר לא יעזור כלל לעורך ואף עלול לגרום לנזק רב יותר. יתרה מזו, אנשים עם כוויות שמש או עור מגורה צריכים גם להימנע משימוש במוצר זה, משום שהוא עלול להחמיר את בעיות העור הללו.

אלוורה ג 'ל לפנים יכול להיות מרכיב נהדר. עם זאת, אתה צריך להשתמש בו רק בזהירות. בנוסף לכך, עליך להימנע מלשפשף את העור, להימנע ממגע עם העיניים והפה ולנסות להשתמש בג "ל רק באזורים בעייתיים. אם תעשה כן, ודאי תמצא שגרת יופי חדשה המתאימה מאוד לעורך הרגיש.