אילו שמנים טבעיים טובים לעור?

זה יכול להיות מבלבל ללמוד מה שמנים טבעיים הם שומני עור טובים. קל לאנשים להניח ששמנים שאינם מיוצרים על ־ ידי האדם בטוחים וניתנים לשימוש. הדרך היחידה לגלות אם שמן בטוח לשימוש היא על ידי בדיקה על העור שלך. אם אתה לא מרוצה מהתוצאות, זה לא סימן טוב.

לפני שאתה קונה בבית המרקחת המקומי או בסופרמרקט, למד אילו שמנים טבעיים הכי טובים לעור. תוכל ללמוד על השמנים השונים וכיצד הם משמשים כדי לקבוע באילו שמנים עליך להשתמש עבור סוג העור שלך. אם יש לך עור יבש, אתה צריך להשתמש בשמנים מבוססי צמחים, אשר ידועים בזכות קרם הלחות שלהם.

שמן זרעי ענבים, למשל, הוא אחד השמנים הטבעיים הטובים ביותר לעורך. שמן זה יכול לעזור להחיות עור סדוק ויבש. שמן זרעי ענבים ניתן להחיל על השפתיים שלך כדי ללחות אותם. שמן זרעי ענבים יכול לשמש על השפתיים שלך כדי ללחות אותם. עם זאת, הוא גבוה בחומצות שומן. כדאי שתשקול להפחית את כמות חומצת השומן שבדיאטה אם משתמשים בשמן זה כדי לקרם את העור.

שמן עץ תה הוא עוד שמן טבעי גדול. ניתן למצוא שמן מעץ התה במשחות העשויות ממנו. לעתים קרובות מוסיפים אותו לסבונים אנטי-בקטריאליים. למד מה כל אחד מהשמנים האלה עושה לעור שלך כדי ללמוד אילו שמנים טבעיים טובים לעור שלך.

שמן משמשים, שמן שקדים ושמן אבוקדו הם אפשרויות טובות לעור יבש או סדוק. ניתן להשתמש בהם בקרם וסבונים כדי להרטיב או להוסיף לחות. הם בטוחים לשימוש גם אם יש לך אלרגיות קטנות כי הם כולם שמנים טבעיים.

אם אתה אחד מאותם אנשים רגישים למגרי עור, אז אולי תשקול לחפש מוצרים עם דירוג היפואלרגני. השמנים הפופולריים ביותר שאינם היפואלרגניים כוללים שמן שקדים מתוק ושמן קוקוס, שמן מנטה אתרי, שמני מרקויה ושמן שקדים מתוק. סביר להניח שאנשים עם אקזמה ישתמשו במרכיבים הטבעיים האלה. הם יכולים להיספג בקלות לתוך העור כדי שלא יהיו להם תופעות לוואי.

שמן זית טהור, הידוע גם בשם אולאה אירופיאה, בטוח ויעיל להגנה על העור. נפט מסוג זה עדיין פופולרי מאוד כיום. שבטים ילידים השתמשו בו מאות על מאות שנים. הוא גבוה בנוגדי חמצון, מה שהופך אותו בחירה מצוינת לתיקון נזקי שמש וריפוי עור. זהו גם אחד הסוגים הטובים ביותר של שמנים טבעיים לנשים הרות.

כאשר אתה מחפש שמנים טבעיים שטובים לעור, חשוב שתזכור את התוצאות הרצויות לך. ניתן להשתמש בשמנים רבים הנידונים על שיערך, גופך ופנייך. ישנם שמנים רבים שניתן להשתמש בהם למטרות ספציפיות. יש מוצרים רבים זמינים לכל מטרה. שניהם בטוחים ויעילים.